Regulamin sklepu

Definicje

  • Regulamin– niniejszy regulamin, określający zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Serwisu, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
  • Klient– osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zawiera ze Sprzedawcą umowę na odległość lub na rzecz, której zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną.
  • Sprzedawca – Tosell Sp. z o.o. z siedzibą w Jakubowicach Konińskich- Kolonia 21-003 przy ulicy Nowowiejskiej 54, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem KRS 0000956586, o numerze NIP: 7133117650 i REGON: 521317050
  • Serwis/sklep– nasz sklep internetowy pod adresem fugert.pl prowadzony przed Sprzedawcę, tj. Tosell Sp. z o.o. z siedzibą w Jakubowicach Konińskich- Kolonia 21-003 przy ulicy Nowowiejskiej 54

2. Produkty

Serwis oferuje produkty przedstawione na stronie serwisu. Jako sprzedawca, jesteśmy zobowiązani do dostarczenia dla Klienta towaru wolnego od wad, po zwarciu umowy sprzedaży z Klientem.

3.Działanie serwisu

W naszym sklepie Klient może robić zakupy, korzystać z rabatów, oceniać produkty, zarejestrować swoje indywidualne konto Klienta, po akceptacji niniejszego regulaminu. Klienta zawsze może usunąć zarejestrowane konto, kontaktując się z nami mailowo- dane znajdują się w zakładce „Kontakt”. Nie musisz jednak zakładać konta, aby zrobić u nas zakupy.

4. Sprzedaż

Klient możne dokonać zakupu bezpośrednio na naszej stronie, rejestrując konto lub kontaktując się z nami mailowo/telefonicznie. Aby dokonać zakupu na stronie, prosimy:

  • Zapoznać się z informacjami o produkcie
  • Dodać wybrany produkt do koszyka
  • Wybrać sposób dostawy i płatności
  • Wprowadzić dane odbiorcy
  • Sprawdzić zamówienie i złożyć je w serwisie

Potwierdzenie zakupu razem z dokumentem zakupu, Klient otrzyma mailowo, na adres podany podczas składania zamówienia. Zamówienie będzie ważne przez 5 dni roboczych- jeżeli w tym czasie nie zostanie opłacone lub odebrane, zostanie ono anulowane.

5. Dostawa

Produkty dostarczane są wyłącznie na obszarze Polski, w zależności od formy dostawy, jaka zostanie wskazana przez Klienta podczas zakupu:

  • Kurierem na wskazany adres
  • Do automatów paczkowych
  • Do punktów odbioru

Ceny poszczególnych dostaw można sprawdzić w zakładce „Dostawa”.

W przypadku gdy Klient uważa że zawartość przesyłki jest niekompletna lub uszkodzona, zgłasza ten faktu przewoźnikowi oraz kontaktuje się bezpośrednio z nami- dane znajdziesz w zakładce „Kontakt”:

  • Podczas dostawy kurierem lub w punkcie odbioru, Klient spisuje protokół szkody oraz kontaktuje się z nami
  • Podczas dostawie do automatu paczkowego, Klient zgłasza reklamację zgodnie z zaleceniami jakie wyświetlają się na monitorze automatu oraz kontaktuje się z nami

W momencie gdy nie możemy zrealizować z jakiś powodów zamówienia Klienta, niezwłocznie kontaktujemy się z nim oraz proponujemy dogodne rozwiązanie (propozycja innego produktu lub zwrot środków).

6. Płatność

Klient ma możliwość opłacenia zamówienia w zależności od wybranej formy dostawy:

  • Jeżeli dostawa jest kurierem na adres, płatność może być w formie przedpłaty online podczas składania zamówienia na stronie (Przelew natychmiastowy, karta płatnicza, Blik) lub gotówką (w zależności od dostępności u kuriera karta płatnicza, Blik) płatną przy odbiorze zamówienia u kuriera
  • Jeżeli dostawa jest do automatu paczkowego lub punktu odbioru płatność może być zrealizowana w formie przedpłaty online podczas składania zamówienia na stronie (Przelew natychmiastowy, karta płatnicza, Blik) lub opłacona podczas dostawy do automatu paczkowego (karta płatnicza, Blik)

7. Odstąpienie od umowy

Klient do dokonaniu zakupu i otrzymaniu zakupionego zamówienia, może odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić zakupione przedmioty. W ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki z zamówionym produktem, klient może zgłosić zwrot, czyli odstąpić od umowy. Aby zgłosić chęć zwrotu towaru Klient informuje nas o tym mailowo. Warunkami, aby móc odstąpić od umowy są:

  • Zgłoszenie zwrotu następuje w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia
  • Zwrot produktu w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu na adres naszej siedziby
  • Produkt nie został używany tylko po to, aby sprawdzić jego cechy i funkcje
  • Zwracany produkt jest kompletny

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości produktu w momencie, gdy był on używany. Klient ponosi koszty związane ze zwrotem produktu.

8. Reklamacje

Klient po zakupie ma prawo złożyć reklamację na zakupione produkty w naszym sklepie w ciągu 2 lat od daty złożenia zamówienia. Aby złożyć reklamację, Klient kontaktuje się z nami mailowo, zawierając w wiadomości niezbędne dane do przyjęcia zgłoszenia reklamacji (imię, nazwisko, adres, numer telefonu oraz dokument sprzedaży). Klient odsyła reklamowany produkt na adres naszej siedziby razem ze wszystkimi danymi podanymi w zgłoszeniu mailowym.

W ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas reklamowanego produktu, Klient otrzymuje informację o rozpatrzeniu reklamacji w formie mailowej.

9. Opinie

Klient może w naszym serwisie wystawić opinię o produkcie który zakupił i umowa sprzedaży została sfinalizowana. Opinia może zawierać wady i zalety ocenianego produktu oraz jego funkcje i cechy. Opinia może zostać wystawiona tylko raz do produktu który został zakupiony.

Opinia nie może zawierać wulgaryzmów, nawoływać do przemocy lub nienawiści, rażąco naruszać zasady poprawnej polszczyzny, obrażać kogoś, głosić poglądów, zawierać linków lub odnośników, danych osobowych.

Jeżeli opinia nie będzie zgodna z zasadami niniejszego regulaminu nie opublikujemy takiej opinii lub zostanie ona usunięta.

Jeżeli Klient postanowi zmienić lub usunąć opinię, zgłasza taką chęć mailowo.

10. Dane osobowe

Dane osobowe klienta są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem i naszą polityką prywatności, którą można znaleźć w zakładce „Polityka prywatności”. Dane Klienta są przetwarzane w momencie, gdy Klient dokona zakupu na stronie. Klient zawsze ma prawo dostępu do swoich danych – może je ograniczyć, usunąć lub poprawić. Klient ma też prawo wnieść skargę do organu nadzorczego. Ma prawo również do cofnięcia swojej zgody o przetwarzaniu swoich danych osobowych.

11. Zmiany regulaminu

W momencie zmiany niniejszego regulaminu, zostanie on zaktualizowany na naszej stronie, min. 7 dni przed datą rozpoczęcia jego obowiązywania. Klient zostanie powiadomiony mailowo o zmianie niniejszego regulaminu, jeżeli posiada indywidualne konto w naszym serwisie. Dalsze korzystanie z serwisu nie będzie możliwe, dopóki Klient nie zaakceptuje nowego regulaminu.