tel: 575 697 055
POLITYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU FUGERT
1. Administratorem Twoich danych osobowych i właścicielem Serwisu jest:
Tosell Sp. z o.o. z siedzibą w Jakubowicach Konińskich- Kolonia 21-003 przy ulicy Nowowiejskiej 54, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem KRS 0000956586, o numerze NIP: 7133117650 i REGON: 521317050
2. Przetwarzanie danych osobowych
W związku z korzystaniem przez Klientów z Serwisu, Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia oferowanych usług. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania Danych osobowych gromadzonych podczas korzystania z Serwisu przez Klientów.
Dane osobowe zbierane przez Tosell Sp. z o.o. za pośrednictwem Serwisu są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zwane RODO.
3. Cele i rodzaj przetwarzania danych osobowych.
Dane osobowe Klientów są zbierane w przypadku:
a) korzystania z Serwisu, Klient udostępnia następujące dane:
• pliki cookies, ciasteczka
• identyfikator internetowy, czyli adres IP
b) składania zamówień w Serwisie, w celu wykonania umowy sprzedaży lub zwrotu. W momencie złożenia zamówienia w Serwisie, Klient udostępnia następujące dane:
• adres e-mail
• imię i nazwisko
• dane adresowe do wysyłki zamówienia
• numer telefonu
• w przypadku firm: nazwa firmy, adres firmy, NIP firmy
• formę i status płatności
• w przypadku zwrotu: numer bankowy
c) rejestracji konta Klienta w Serwisie, w celu utworzenia indywidualnego konta Klient ustala własne hasło i udostępnia następujące dane:
• adres e-mail
• imię i nazwisko
d) korzystania z wystawienia opinii, Klient udostępnia następujące dane:
• adres e-mail
• login
e) korzystania z zapytań do Serwisu, Klient udostępnia następujące dane:
• adres e-mail
• numer telefonu
Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne, w związku z zawieranymi umowami sprzedaży, czy też świadczenia usług za pośrednictwem Serwisu, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w formularzach danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta, zaś w przypadku składania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta uniemożliwi złożenie i realizację zamówienia Klienta.
Dane osobowe mogą być przekazywane partnerom Serwisu, w zależności od wyboru Klienta, w celu dostarczenia zamówionych towarów oraz opłacenia zamówień w zależności od wybranej formy płatności np. przewoźnikom, kurierom, bankom lub pośrednikom płatności.
4. Wyłączenie odpowiedzialności Serwisu:
a) dane, które odostaliśmy są błędne np. błędny adres e-mail, błędny numer telefonu
b) Klient korzysta z ogólnodostępnego komputera, co zwiększa ryzyko wycieku danych lub z profilu lub urządzenia, które nie jest Klienta
c) skrzynka mejlowa została przejęta (np. w wyniku cyberataku lub braku odpowiednich zabezpieczeń), przez co hasło do konta w naszym sklepie uzyskała osoba trzecia
d) przez niedopatrzenie np. pozostawieniem zalogowanej sesji na ogólnodostępnym urządzeniu, podanie przez Ciebie hasła innej osobie, zastosowania hasła o innej sile niż maksymalna
e) udostepnienie przez Klienta, danych osobom trzecim, aby odebrały zamówienie, złożyły reklamację lub zrealizowały inny proces w naszym sklepie
f) dane wyciekły przez błędy naszych partnerów np. przewoźników, kurierów, banków
5. Czas przechowywania danych osobowych
a) W przypadku gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda na ich przetwarzanie, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może ponosić Serwis i jakie mogą być ponoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
b) W przypadku gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy sprzedaży, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
6. Prawa Klientów w zakresie przetwarzania danych osobowych
a) Prawo dostępu do danych art. 15 RODO – w każdej chwili Klient ma prawo sprawdzić, które z danych osobowych przetwarzamy i dowiedzieć się jaki jest ich zakres; w jakich celach są przetwarzane; w oparciu o jakie podstawy prawne je przetwarzamy; komu je udostępniamy; jaki jest planowany czas ich przechowywania; otrzymać kopię przetwarzanych danych
b) Prawo do sprostowania danych art. 16 RODO – Klient ma prawo poprawić lub uzupełnić swoje dane osobowe, w przypadku kiedy są one niekompletne lub nieprawidłowe.
c) Prawo do usunięcia danych art. 17 RODO Klient ma prawo w dowolnym momencie usunąć swoje dane osobowe, które przetwarzamy.
d) Prawo do przenoszenia danych art. 20 RODO – z prawa do przenoszenia Klient może skorzystać, gdy na podstawie zgody lub zawartej umowy przetwarzamy dane osobowe Klienta w sposób zautomatyzowany.
e) Prawo do sprzeciwu art. 21 RODO – Klient ma prawo sprzeciwić się przetwarzaniu jego danych w zakresie, w jakim to robimy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Taki sprzeciw powinien być uzasadniony.
f) Prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu przetwarzaniu art. 22 RODO – Klient ma prawo nie wyrazić nam zgody na zautomatyzowane podejmowanie decyzji względem swoich danych osobowych. Klient może wycofać zgodę samodzielnie, jeżeli posiada konto w Serwisie.
g) Prawo do zgłoszenia skargi do organu nadzorczego art. 77 RODO- jeśli Klient uważa, że jego dane osobowe są przetwarzane niewłaściwie, ma prawo zgłosić skargę do organu nadzorczego, czyli Urzędu Ochrony Danych, szczegóły widnieją na stronie internetowej urzędu.
h) Prawo do niewyrażenia zgody i wycofania zgody w dowolnym momencie – Klient ma prawo wycofać zgodę w dowolnym momencie, którą wyraził na podstawie art. 7 ust. 3 RODO np. na działania marketingowe, przy czym, wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody przed jej cofnięciem.
7. Zmiany w polityce prywatności
W niniejszej polityce prywatności mogą zajść zmiany, o których poinformujemy Klienta z wyprzedzeniem. W momencie aktualizacji polityki prywatności, zostanie ona opublikowana na naszej stronie w zakładce „polityka prywatności”.