FAQ

Akceptujemy płatności on-line, przelewem bankowym oraz płatności podczas odbioru przesyłek. Szczegóły dotyczące płatności znajdziesz w zakładce „Płatności

Koszty wysyłki wybranej metody dostawy. Szczegóły znajdziesz na stronie zakupu lub w zakładce „Dostawa”.

Tak, akceptujemy zwroty w ciągu 30 dni od daty doręczenia produktu. Aby zakwalifikować się do pełnego zwrotu, produkt musi być w stanie niezmienionym, nieuszkodzony i kompletny. W przypadku zwrotu produktu używanego, kwota zwrotu zostanie odpowiednio pomniejszona o stwierdzone zużycie lub ewentualne uszkodzenia. 

Upewnij się, że zwracany produkt jest dobrze zabezpieczony podczas transportu.  W razie chęci zwrotu produktu, prosimy o kontakt.

Oferujemy 2-letnią gwarancję na wszystkie nasze produkty.

Możesz skontaktować się z nami przez e-mail, telefon lub formularz kontaktowy. Nasz zespół jest dostępny od poniedziałku do piątku.

Nasze produkty obecnie nie są dostępne w sprzedaży stacjonarnej. Zapraszamy do zakupów on-line.